Under löven


Nu till veckan händer det mycket kul. Listar upp det lite snabbt.

Tisdag :  Åka iväg med ett litet gäng ur klassen till en stuga och umgås, knappt setts i sommar, sorgligt, så detta är välbehövt för min del (egoism).

Onsdag : Klipptid 14.15, verkligen på tiden, inte klippt mig sedan förra hösten. Kusin Amanda ska nu hjälpa mig. Sedan fortsätter denna dag med fler kusiner, det vankas kusinträff á la shopping, bowling?, gomat och mys.

Torsdag : Klassfest/filmkväll, ja intensiv umgås med dessa härliga, folk försvinner ut i landet till olika skolor och jag får lite smått panik, som tur är jag inte ensam om denna känsla, alla är mån om att ses.

Fredag :  Är än oklar, men Jonas är inbokad. Vår vän Tobias åker iväg till Luleå på lördag, alltså sista tillfället på fredag att säga hejdå på en stund, tills vi ses igen.

Lördag : Fyller våran andra vän Per år, antar att på något vis att Jonas är den jag är med på lördagen, antar också att vi svänger förbi Per något!

Nu ska jag bege mig ut i trädgården och plocka svartvinbär, kram

 

Kommentera

