Tidiga höstens röster


Mitt musikhjärta jublar. I september muttrade och suckade jag över de fånigt få musiksläppen, nu är det igång – musik hösten. ÄLSKAR höst släpp, det kommer alltid bäst musik då. ÅH. jag är så lycklig. Idag hörde jag Adeles nya, som är Bond låten till kommande Bond film, Skyfall. Låten är så Bond-ig så det kan bli. Stråkarna, harmoniken, hennes röst, allt är prick i vad en Bond-låt ska vara enligt mig. Denna är bara en utav de fantastiska nya, lyssnaaa!! (Listar även upp några fler under)

Rihanna – Diamonds

P!nk – Try

Mumford & Sons – Albumet Babel (I will wait, Holland road, The Boxer, osv. osv. hela albumet är fantastiskt)

Sarah Dawn Finer – Nu vet du hur det känns

Moneybrother – Dancing to Keep From Crying

Alicia Keys – Girl on fire

The Script ft. Will.I.Am – Hall of fame

 

 
Kommentera

