Min lilla värld


Film och serier är bland det bästa jag vet. Det skiljer sig ganska mycket i vad jag gillar . Jag gillar ibland svåra filmer som är mörka eller djupa samtidigt som jag ibland älskar enkla, förutsägbara romantiska filmer. Mina andra favvo-genrer är fantasy, sci-fi, indie, musikal/dans och drama, romantik/komedi. Därför tänker jag nu lista ett gäng bra filmer och serier för er att ta till er i höst.

Billy Elliot (2000)

Lords of Dogtown (2005)

Super 8 (2011)

En Dag (2011)

Million Dollar Baby (2004)

Heroes (2006-2010)

Pretty Little Liars (2010→)

The O.C (2003-2007)

New Girl (2011→)

Kommentera

