I can’t hide you from it all


Hej vänner. Nytt år, nya möjligheter brukar de väl säga. Likt alla år tidigare frågar folk vad jag har för nyårslöften, och likt alla år tidigare blir svaret − Jag har inga nyårslöften. Fast likt förbannat börjar jag året med att äta nyttigare, jag pluggar hårdare och jag tar tag i bloggen igen som självdött sista halvåret. Samt ska jag sikta på körkortet under 2013, men jag har fortfarande inget nyårslöfte. Mitt undermedvetna motstrider allt som heter löfte, för dem håller aldrig. Kan inte. Går inte. Men i år, då ska de bli bättre. Sa svennedottern från förorten innan hon övningskör iväg till ica i en röd Saab. Tack för mig.

Kommentera

