9 frågor


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

Det är svårt att läsa tidningen medan man rotar omkring i kylskåpet eller rakar sig.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett gitarr case.

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Nalle puh: Nya äventyr i Sjumilaskogen. Bra frukost-tv.

4. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

NRJ på radion bredvid mig, ett halvlyckat försök att peppa mig till att plugga.

5. Vilken var den senaste film du såg?

Easy A, riktigt bra highschool film. Skrattade och grät om vartannat. Har blivit lite kär i Emma Stone.

easy_a_01 1292925682easy-a01 1292925732easy-a05

6. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Flora, Olivia och Vilda är tre fina flicknamn. Pojknamn är svårare av någon anledning. Jonathan är fint.

7. Vad har du på dig?

Rosa-blommiga pyjamasbyxor och en stor tshirt jag snott av pappa.

8. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Till höger om mig hänger en massa minnen. Foton, konsertbiljetter, alla biobiljetter från 2012. Festivalband, tidningsurklipp och prinsesskronan från en maskerad.

9. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Ja, ett tag vill jag det. Var nog till och med planerat innan jag valde att plugga vidare. Men jag kommer nog tillbaka till Sverige om jag nu reser ett tag.

Kommentera

