Det kommer aldrig va över för mig


Alltså, våren snälla kom hit. Jag vill bära skinnjacka och tygskor. Vill lyssna på Håkan och äta första glassen. Vill klicka på KÖP och se Det kommer aldrig va över för mig hamna i varukorgen på cdon.com. Lyssna lyssna och peppa för Håkan-konsert i sommar. Jag vill åka till Stockholm och se Beyoncé. Typ nu. Men nöjer mig för stunden av ledighet innan praktiken som drar igång på måndag.

Jag har länge efterfrågat en vårlåt, ni vet som ifjol med vårens första dag? Som tur är kom den i onsdags. Bäst. Pusshej

One thought on “Det kommer aldrig va över för mig

Kommentera

